2010年10月16日 星期六

失衡

安非 

有時覺得,朋友呢個概念對我黎講真係好虛無。或者係我遲鈍,不善辭令,也不懂得溝通,更不懂如何安忍別人。

開始覺得自己係牆頭草,開始覺得自己有尐賤。我開始唔認識自己。
我覺得我既生活好似比人hack緊咁,每一個都和佢有聯繫。
我好驚,驚會再次失去眼前既呢一切,點樣先可以留住?
我覺得自己樣樣都比唔上佢,I gonna cry。

好空虛。
我既生活:金玉其外,敗絮其中。
我到依家都唔敢同人講自己既心底話,好抑壓,但係又唔願意去相信人。

唱歌,其實係我唯一既發洩方式。但係我唔敢約人,我怕比人笑。
我好想喊。突然覺得自己孤身一人,無人可依咁,好落漠。

點解我每一次對人相任,我都會覺得驚!?
不過事實又如此既,有人真係背叛過我不下一次。
「你當我係咩啊?」我以都唔會再講呢句野,因為我終於意識到,我根本不是甚麼。

愈發覺得自己無用,樣唔得,唱歌唔掂,成績唔好,朋友唔多,唔識講野,唔識做人。
我有咩係得架?

人比人,比死人,我諗我都就黎死,凍死。在人情冷暖既心界中凍死,「悄悄地」把自己冰封。好好封存自己,保持警戒,不容半點傷害。

Fear and fear, then all was still.

沒有留言:

張貼留言