2012年7月30日 星期一

同行者

今日晏畫搭車,打比曾嘉勇,佢話只要google一下「曾禮健」就可以搵到呢個blog既文章。
跟住我番到屋企自己google下,睇番尐文章︰咦,文筆唔錯喎!
猶記得當年自己開呢個blog,是為了抒發自己不安的情緒。
其實之所以唔寫係xanga而寫係呢個blog,到底係想唔想有人睇到呢?
當時好幼稚,好多小事都當係大事,現在的我可能都好幼稚,依然經常鑽牛角尖。

甚至早前去台灣都會發下老脾,搏下重視。
不安,好多時都係出於着緊同重視,太怕失去。
擔心失去左,就再搵唔番。
尤其是好多人都話我知,一生人中最好的朋友,總是中學的「死黨」。
伍嬿霖有次都同我講過︰朋友既野,開心咪一齊囉,駛乜諗咁多喎。
講係咁講姐,幾多人捨得離別,又幾多人不對隔膜而感到無奈?
幸運的是,我亦好容易因為朋友的一言一行而滿足。
一個電話,一個笑話,一個邀請,在我而言都係溫暖非常,或者笑點低都係一種優點掛。

突然間又中六,分別既一年。
唔知點解,呢年好似過得等別慢。
可能係太多假放,加上我又懶,等待的時間多了所致。
每日例行既skype,依家都漸漸變得冷清了。
以前一齊食飯、打機、吹水、睇戲、打波,隊啤都唔知會唔會重現,
更遑論係一齊去旅行、搭飛機了。
得閒既話可能仲會係Facebook吹下水,寒喧一兩句。
六年風風雨雨,離離合合,係依家睇黎,不過「滄海一聲笑」。
當初年少氣盛、血氣方剛,為左少少事,喊交嘈交甚至絕交,為乜呢?到頭來咪又係唔捨得。
不過,誰又會珍惜當你還擁有?

諗住當初小六又唔係幾開心,諗住升中新環境新希望啦,點知都係衰左三年。
中一傻傻更更,被人恥笑,splendid isolate;
中二睇火影學做人,太過執着,太過自我中心既失敗經歷;
中三的小學雞翻臉鬧劇,再加個splendid isolate;
中四的新環境被hack的不安;
中五的新生、巧遇和適應;
中六有學業家庭麻煩事、峰迴路轉的旅行故事,以及升學的徬惶不安、離別的依依不捨。
諗番轉頭,真係一半樂事,一半令人流淚,有着各種叫人心醉的回憶和刻骨銘心的教訓。

感謝例子王教我提早適應社會,感謝小勇將問題變得簡單,感謝小成幫我建立自信,感謝好多好多人的容忍,感謝果尐唔知借過幾多次錢俾我食飯的兄弟,感謝果尐成日幫我執手尾既同學。

總結︰先苦後甜。

十年後既大家會係點?十分期待。

1’ 幾多對持續愛到幾多歲?
2’ 仍然自由自我,永遠高唱我歌,走遍千里?
3’ 埋葬昨天理想,投身今天戰場,錯愛錢幣肖像?

沒有留言:

張貼留言