2012年8月17日 星期五

放榜之樂

好啦,終於放左榜。
八點鐘開機上 JUPAS , LOGIN 就話個 SYSTEM 十二點先開。摸多兩摸,八點四十幾就搵到個要打貌似可以 CHECK OFFER 既網頁。打晒資料,禁下 CHECK OFFER 個制,諗住試下得唔得啦。嶺南既社會學士即刻飛出黎,唔係講笑,LOAD 都唔駛 LOAD 。嘩,呢下衝擊大囉。我仲以為我冇擺到嶺南,睇番尐電郵紀錄,原來 A3 。嶺南真係陌生到爆,有咩系統咩制度咩活動,小弟一無所知  甚至搭咩車去,我都唔知。諗左好耐,同心理學擦過,有小小唔開心啦,但係諗番嶺大社會學系都算係幾好唔錯吖,真係唔知傷唔傷感好。
呆坐不知幾耐之後,開 SKYPE 問下班人點啦,個個都係 A1 ,KONG U 又 UST 咁上下啦,再開埋 FB ,連牙醫都有,真係厲害,唯有鄧下佢地開心啦。

跟住晏晝爽爽手手約埋幾個人出黎交錢兼夾拎埋留位費啦,中途經過果間唔收我既城大真係唔係幾開心,終於去到學術樓二六樓啦,又話我印漏野唔比人退錢。唔係城大學生又唔比人用圖書館喎,九龍塘又冇影印鋪,所以只能死死地氣去沙田圖書館印啦。等完候補位又要等部電腦 LOAD ,終於印完比左兩蚊啦,又要行過死人城大先去到交表,條友話六至八個星期先攞到,仲要出黎攞,又耐又麻煩。俾錢就五日時間要搞掂,拎錢就個半月,又唔比利息仲要蝕車錢,仲要經過城大,你話幾麻煩。

番到屋企,又到左夜晚,諗住睇下個課程要讀咩 CREDIT ,又俾我搵到原來嶺大可以 TAKE PSYCHO ,興奮到呢。睇埋幾時 O CAMP,發現原來嶺南得細 O 冇大 O 。 21 號先 REG DAY ,又要等啦,最憎等,聽日打比細 O 既聯絡人問下有冇咩搞呢幾日,廢事 MISS 左尐咩資訊啦。

沒有留言:

張貼留言